Witamy uczestników wyjazdu,
W razie dodatkowych pytań:
Koordynator wyjazdu Agnieszka +48 789 345 341
Zachęcam do polubienia naszego profilu na portalu facebook: https://www.facebook.com/triplabpl
Zachęcamy do zabrania bagażu w miękkich plecakach lub torbach podróżnych – poprawia to komfort podczas rejsu, gdyż takie torby są łatwe do schowania na łódce, w przeciwieństwie do twardych walizek, które będą zabierały miejsce na jachcie.
W czwartek, 27 lipca 2023, o godz. 12:00 spotykamy się w porcie w Iławie- Przystań Skarbek, ul Melchiora Wańkowicza 12. Stamtąd mamy jachty: nr 1 i nr 2. Jachty nr 3 i nr 4 są w innej marinie, więc osoby przybywające własnymi autami proszone są o nie opłacanie parkingu w tym miejscu. Osoby potrzebujące transportu z dworca PKP, proszę dzwonić do Agnieszki po przyjeździe.
Wyjazd kończymy w niedzielę 30 lipca 2023, w Iławie po zdaniu jachtów, najpóźniej ok. godz. 14:00.
Jacht nr 1: Andzia, Tomek, Renia, Bartosz, sternik Barosz
Jacht nr 2: Agnieszka, Kasia + 2 osoby, sternik Bartek
Jacht nr 3: Marcin, Agata, Anna, Jacek, sternik Grzesiek
Jacht nr 4: Adrian, Adrianna, Sylwia, sternik Krzysiek
Prośba o przygotowanie w gotówce składki jachtowej:
Szykuje się +/- 23 st. C w dzień i słońce oraz przelotne deszcze.
Sprawdzamy: Iława (pogoda)
Niezbędnik:
– ważny dowód osobisty lub paszport (obowiązkowo);
– śpiwór;
– ręcznik;
– ubrania dostosowane do słonecznej i deszczowej pogody: koszulki, spodnie, bluzę, kurtkę przeciwdeszczową, nakrycie głowy od słońca, japonki, adidasy, stroje kąpielowe
– kosmetyki, krem z filtrem;
– lekarstwa jeśli ktoś zażywa;
– okulary przeciwsłoneczne, korki do uszu, powerbanki, czasoumilacze jak karty, gitarę, głośnik, pływające zabawki itp.
Ważne aby wszyscy zabrali dobry humor i wspólnie stworzymy atmosferę która pozwoli naładować Wam baterie.
Adresaci e-maila są na liście wyjazdowej, nie są wymagane żadne potwierdzenia i vouchery.
Ustawowe ubezpieczenie w cenie wyjazdu obejmuje NNW 10 000 PLN.
Potwierdzenie ubezpieczenia posiada Agnieszka (nr polisy oraz telefony alarmowe do zgłaszania szkód).